spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

lördag 13 februari 2010

godmorgon


godmorgon till denna lördag, gårdagen vart det tv. så skönt. på spåret gillar alla. i dag blir det först och främst melodikrysset. det gillar vi med allihopa. roligt att lösa. man får ideer om massa olika låtar. hittar många fina låtar och artister. sen blir det nog en lugn lördag. plocka tång går inte. det var ännu mer is igår. i natt har det kommit ner mer. snöar lite lätt fortfarande. vi tar lite ellert nordmark denna morgon. http://www.youtube.com/watch?v=u1eq3fO0SBA ha en bra dag nu alla

7 kommentarer:

Siita sa...

Trevlig header med killarna. Ha det gott. Snön får du gärna ha kvar där nere. Haha Kram

Hebbe sa...

Morsning,,ja jag fortsätter med Snozandet fram till Em,sen åker jag hem,,Haé Kram.

Fenixmonas sa...

Nu får du ju inte missa dagsinlägget på Metro!!! Kramiz

Hebbe sa...

Ja det gör jag,ha en skön lördag.Kram

Vicke sa...

Jag hoppas att det går bra med reklamen

Frogprincess sa...

Går melodikrysset ännu...?
Jag lyssnar sällan på p4 hemma.

Anonym sa...

Godafton Biggan!

Wow! Nu slipper jag skriva namn varje gång, eftersom jag abvänt mig af mitt google konto. Men stör mig på att man inte kan kopiera/klistra in här på kommentarer.
Har inte tittat på festivalen, utan väntar på OS Skidskytte för damer. Det enda jag tycker är kul där!

önskar Er alla en fortsatt trevlig Kväll!

Kram
Stevie

PS! Hoppas att Du inte blev ledsen för vad jag tyckte om denna bloggsajten:
Bara Din blogg är lika mysig som alltid, så kan jag ju skita i att jag inte gillar bloggsajten (tror Du förstår hur jag menar):