spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

fredag 18 mars 2011

fredagsmys

så här hade jag nog velat starta denna dag. men vädrets makter vill inte det. i går kväll kom snön. som jag då visste skulle bli. men men, i dag på morgonen ligger den kvar. så jag hoppas den lilla gula värmer opp nu, så det försvinner. fredagsmys i dag med, så fort barnen kommer hem i kväll. det är härligt, nu är på spåret slut, så vi får se vad det blir istället. ja ni kan fortfarande rösta på the spacehunters, man skickar bara ett mejl till radio-88@telia.com skriver rösta i ämnes raden. vilken låt, klarinettpolkan eller the spacehunters, ert namn adress telefon om ni vinner cd skivan dom lottar ut. ni ska få adressen till programmet med, sänds onsdagar klockan 18. men det kan ni få lite längre fram. nu får ni alla ha en trevlig helg, med massa mys, hoppas det låter bli att snöa mer i helgen.

19 kommentarer:

Hebbe sa...

Morsning,,Tack,solnedgångar är tacksamma motiv..Här har det inte kommit någon snö än,,men det är grått så den kommer väl,,vi hoppas på sol i stället..Haé Kram.

Yvonne :-) sa...

Jag startar med havregrät med päronkräm.Sen blir det kaffe.Ha en bra fredag! Kram!

Hanna och Maria sa...

God morgon Biggan :) Nu sitter jag och äter frukost, jag ska till univ. snart... Det har snöat här med, jag blev ledsen när jag vaknade och såg hur mkt snö det har kommit och fortsätter att komma :(

Du får ha en jättebra fredag du oxå :)
Kram

Roffe sa...

Godmorgon.idag snöa det ännu i hjo.1dm kommit redan.tur slipper gå ut idet.stada idag får främmat i em.ha en skön dag,kram

Carina Sjölund sa...

Hos oss ska det snöa klockan två, jag är så trött och less på detta nu :(
Ha en fin Fredag!
Kramen♥

Nett sa...

Snö här med, mindre roligt men det hindrar inte mig att åka och shoppa ;) Tur det är att det ingen snö finns inne i affärerna. Hoppas att du och familjen får en trevlig helg. Kram

Anonym sa...

Vi hade en toppenkväll. Jag vill ha din mejladress! Skriv i en kommentar som jag inte publicerar! Tyvärr har jag slarvat bort den :( Kram

kaffehörnan sa...

Tingeling du, ja man blev paff igår när snön kom. Jag räknade med vår nu, men icke sa nicke
Ha en fin fredag
kram

Nillas Trädgård sa...

Ja nu får det räcka med snö.

ansepanse sa...

vi har också återigen helt vitt här, men det kommer nog att smälta bort snart
en fin fredag med fredagsmys till dig - kramar

Augusta sa...

Vi får hoppas att den lilla gulan gör sitt jobb. Alla vill vi ha vår :)

Trevlig fredagsmys med familjen :)

Kram

Mita sa...

Snö,snö,snö,nu känns det som vintern är tillbaks igen.Mycket har det kommit också.
Bara hoppas på värmen nästa vecka så det smälter undan,
Ha en fin fredag,
Kram vännen!

Mufflo sa...

Ska själv bowla med dottern och sedan gå på restaurang med henne. Jättekul att få rå om varandra när Långben är bortrest. Ha en skön kväll!

Fenixmonas sa...

Nu kör jag med Google och då kan jag kommentera...inte med explorer! kramiz

Siita sa...

Har du min adress? Jag skriver den ändå. Carina welamsson Kårberget 143 71177 Stråssa Telefon:0761883122 Kram

Anonym sa...

Hur gick det med omröstningen igår? Kram

diana sa...

Jag blev jätteförvånad när det satte igång med snöandet igen. Hade man ju inte riktigt räknat med.

Emma sa...

Det var ju så ska det låta istället och det är också kul att titta på :) Ha en fortsatt mysig kväll!
*kram*

Fenixmonas sa...

Röstat och klart! Nu är datorn återställd!!! Kramiz