spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

lördag 29 maj 2010

godmorgon

godmorgon denna lördag. full blåst igen. suck. jag blir så trött. trodde i går att det skulle bli fint. det började ju så bra. men det gick ett par timmar. sen började eländet igen. sen var det varannan timmes väder. sol regn. åska. mm. men i dag ska vi på loppis, hoppas det lyser opp det lite. eftersom solen har svårt att lysa opp det här i torekov. sen ska jag få hjälp av en kille i gruppen. simon fick ett avslag att han inte får komma in i halmstad, dom vill inte betala. suck. jag blir så trött. men jag har ringt och pratat med dom. fick viss förståelse då i alla fall. så nu ska vi skriva pappret och skicka in. jätte bra jag får hjälp med det. det är jag tacksam över. hoppas det hjälper så han kon komma in på skolan. skit att det ska vara så svårt att jobba över gränserna. jag frågade, man får ju söka vart man vill? jo sa hon. men det är inte säkert man får ja. det är dubbelmoral tyckte hon själv. jaja vi får se hur det går. ha nu en bra lördag alla. geronimo får ni lyssna på i dag.

7 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Tack för gattiset.Stå på dej!!!! Man får söka vilken skola man vill.Vi hade också varannantimmes väder igår.Kram!

Siita sa...

God morgon. Här var det mest sol igår. Regnet kom på kvällen. Nu har jag skalat äpplen o ska koka en kräm. Ha det gott. Kramar

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,skit oxå att dom ska jävlas,,klart man måste få gå i den skola man vill,,hoppas det blir en lyckad loppistur..här har det börjat stänka så smått,men det ljusnar i kanten.. Haé Kram.

Nattis 2.0 sa...

Lite skumt det där att man får söka men inte gå?

Mita sa...

Ja osäkert väder kan man lugnt säga,helt plötsligt regnar det nu när jag trodde solen skulle stanna.
Visst får man väl välja vilken skola man vill,det är väl precis som med vårdcentalerna,det är valfritt.Men det är väl klart det ska strula,så är det ju alltid tycker jag.
Hoppas ni får en fin dag,och att vädret bättrar sig,
Kramiz!

diana sa...

Här är det snålblåst och tungmoln idag :/ Konstiga regelverk kan man störa ihjäl sig på.

Anonym sa...

Usch så tråkigt att han inte får komma till Halmstad. Går inte Tomson där, eller har gått?
Håller tummarna! Kram