spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

fredag 12 februari 2010

godmorgon




godmorgon till denna fredag, skönt äntligen helg. i dag är jag med i en tävling, som ni med kan vara med i, ni ska gissa hur mycket pengar det är, och ni kan vinna det här på andra bilden. var inne hos http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.13992383#lasKommentarer nett. klicka bara på länken. musik ska vi ju ha, naturligtvis då klickar ni på denna länken http://www.youtube.com/watch?v=PQoqrrZGVOE&feature=grec . det är jularbo som lagt ut, backtracks vad jag förstog av christer hall, duktig kille, riktigt bra är denna video

5 kommentarer:

Hebbe sa...

Hoppsan,kom jag hit,,ja det valet var kanske lätt..Ja det ska bli kul att komma ner till barnen har gått några veckor sen sist..Haé Kram.

Nett sa...

Haha, ja här har du oxå länkat till tävlingen, då skall du (tycker jag) lägga en gissning till med denna adressen som avsändare :) Kram

Fenixmonas sa...

Jaha, då får vi se om du gissar rätt! Kramizz

Hebbe sa...

Jag åker så jag är där runt kl 16.30 då har sonen hämtat barnen på dagis,,sen blir det Snoza av.Haé Kram.

Vicke sa...

du får det fint här