spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

torsdag 8 mars 2012

påsk

ja man får ju vara lite smart. när dom höll på med altanen, så sa jag att jag skulle vilja ha lite ris. jag är ju allergisk. så det passar ju jätte bra att ha påskriset på altanen, slår nog ut lagom till påsk där ute. klart jag fick mitt ris. :). men i år blir det inga fjädrar ute, jag satte ju fjädrar i äppleträdet förra året. smart va. NOT. det jag gjorde hela dagarna var att jaga fjädrar. fåglarna älskade dessa fjädrar hela tiden tog dom dessa fjädrar och försökte släpa med sig. simning i går. tång i dag troligtvis. nedräkning på det. inte många dagar kvar att släpa på det. skönt för killarna och gubben, ha nu en fin torsdag alla

8 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Här snöar det. Ha det gott. Vi har nog snö kvar till påsk iaf. Kram

Fenixmonas sa...

Godmorgon! Här ligger snön denna dag...känns inte särskilt vårlikt. Kramiz

Anonym sa...

Mors,,ser att det snöat på västsidan i natt,,här har det inte kommit någon snö,,Än...Ha ha,så gjorde jag oxå förr satt påskfjädrar ute,då var man poppis hos fåglarna,som boade med dom...Haé Kram.

Yvonne sa...

Godmorgon!Klart att fåglarna tog fjädrarna,det var ju bra isolering till deras bo. Jaha ni har också fått av det vita vattnet inatt.Här är ca:3cm... Ha en bra dag! morgonkram!

Gilla sa...

Så du vill inte hjälpa de stackars små fåglarna att få gratis material till att bygga bo med? ;(

Synd om dig att du är allergiskt i alla fall.

SV: Vi har tänkt både länge och väl att annonsera om cyklarna. Nu behövde vi ju inte det för min i alla fall. Bra!

Jag visste inte ens att man kunde vinna nåt, när jag röstade. Kommer inte ens ihåg om man skulle lämna sin adress.

Set snöar fortfarande, små små flingor. Trist!

Kram/Gilla

ansepanse sa...

hahaha - det skulle jag velat se när fåglarna trodde att det var till dem alla fjädrarna var till, fast jag förstår att du inte tyckte det var roligt
kramar och en fin dag till dig vännen

Ma sa...

Så fåglarna tog Dina fjärdrar. Så brukar de göra med mina fjärdrar de gånger sätter några ute vid Mitt Sommartillhåll. Jag har en jasminbuske där som jag brukar pryda med dem och mina grannar brukar också pryda sina buska med dem om de firar påsk där. Det är ju inte alla som är ute i sina sommarhus vid påsk...

Emma sa...

Vår snö har försvunnit igen :)
Kram