spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

lördag 10 mars 2012

helg igen

ja helg igen, vad det går fort. jag hinner inte med, bara inse det snart också :). jag hade ju sett fram mot våren. men fortfarande snö kvar sen det stora nedfallet i torsdags, tror det hamnade hos oss altihopa. kunde ju ramlat ner i vinteras, nej då minsann fick vi i stort sett inte ett dugg, var bara kallt. men jag ser fram mot nästa vecka. då ska det väl bli ordning på naturen efter det jag har sett. opp till 10-15 grader. guuud så skönt. ha nu en bra helg. dom mina är nere och plaskar i vattnet denna helgen i alla fall. får se om dom hittar någonting. 

11 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. När var det som dom skulle sluta plaska i kallvattnet? Nu har snön från i torsdag smält bort här o lite till. Börjar skönja gräsmattan. Kram

Fenixmonas sa...

Kanske de hittar lite tång...Här försvann mycket av snön under gårdagens regn, men än finns det en del kvar att ta av. Kramiz

Yvonne sa...

Godmorgon! ja nu behöver man inte vara ängslig för att snubbla på dammråttorna..Hälsa dom som är nere och plaskar... Ha en bra lördag! Morgonkram!

Anonym sa...

Mors,,jo nu har jag lite inscannat som jag får pyssla med i dag på Fm..Jag har lite grått,men det finns några små blå rutor på himlen,,så kanske solen kan hitta hit..Haé Kram.

Jenfan75 sa...

Jag instämmer med dig , tiden går alldels för fort. I min kalender finns Måndag fredag och helg dom andra dagarna svischar bara förbi..

ansepanse sa...

hoppas att de hittar riktigt mycket nu så att de slipper plaska alltför länge
en fin lördag till dig också
kramar

Mita sa...

Det verkar bli en fin dag nu när solen hittat fram.Det blåser en del men det gör inte så mycket,bra då torkar det upp.
Nu hoppas vi på våren nästa vecka då som dom lovat..
Kram och ha en fin dag♥

Nett sa...

Underbara helg, trots jobb, jag vet ju att jag har mitt lediga kommande på Måndag :) Kram

Gilla sa...

Visst ser det väl lovande ut, att våren kan vara på väg äntligen.

Tur att man vet om att killarna inte är vanliga vinterbadare i alla fall.

Sv: Det var väl det minsta jag kunde göra att länka till dig och få flera att rösta på dina killar.

Vi har inte hunnit att lyssna på skivan än, för vi har nyligen kommit hem från Väla.

Kram/Gilla

Ma sa...

Även här har snön börjat försvinna. Fast vid Mitt Sommartillhåll är det fortfarande ganska gott om det. Så jag ser gärna att våren hittar hit ordentligt och snön försvinner totalt...

Veiken sa...

Det var nog bara ett skrämskott med snön, men man vet ju aldrig. Hälsa tångplockarna. Gott att det snart är slut på det eländet! Kramar