spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

torsdag 15 mars 2012

badet

ja tomson var ju och såg galenskaparna i stockholm. för ett tag sen. han är så lycklig att han fick en pratstund med dom efteråt. här med knut agnred. härligt när dom är lyckliga. själv plaskade jag omkring i badet i går. där var jag lycklig för en timme. det är helt underbart. att få röra sig i badet. man blir så lätt. rent otroligt. torsdag ska det väl nu vara i dag. lite fido mm får det väl bli, så jag slipper i helgen. för då ska jag till torekovs kyrka på lördag. klockan 2. då spelar nämligen, hallavara stompers, och the tomsons där. ska bli trevligt att se. välkomna till kyrkan då, ni som vill. hade varit roligt att se er där :). ha en fin torsdag nu alla

10 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Godmorgon! Jag hinner inte med att skriva så mycket nu...det tar en timma, nästan att gå till jobbet. Kramiz

Siita sa...

God morgon. Skulle gärna vilja komma o lyssna, men resväg. Ha det gott. Kram

Nillas Trädgård sa...

Det måste vara fantastiskt kul att följa sina pojkars framgång med ett band för det går verkligen bra för dem och det jag har hört har varit mycket bra.
Själv håller jag tummarna för min brorson som också spelar i ett band och som det faktiskt börjar lossna lite för och de får mer och mer spelningar. "Black Anemone" heter de och spelar irlänksinspirerad rock.

Wictoria sa...

Hej! Tack för att du kikade in och kommenterade på min blogg :) ha det fint!

Mita sa...

Ja man riktigt ser hur glad han var..
Dom är för härliga Galenskaparna och vad man har skrattat åt dom.
Visst är det skönt att vara i vatten och gympa,behagligt varmt är det ju också.
Kramen och ha en fin dag♥

Anonym sa...

Kul för Tomson,han gillar ju Galenskaparna...Konstigt att ni inte kan kommentera...Haé kul med Fido.Kramen.

Augusta sa...

Trevligt för sonen att träffa sina idoler :)

Yvonne sa...

Kul för Tomson att få träffa sina favoriter.. Har du provat om ni kan kommentera hos oss.. Kram!

Ma sa...

Hade gärna kommit och lyssnat. Men det är lite för lång resväg från Roslagen och dit. Det är bra så...

Veiken sa...

Vad roligt för dom. Spelning i kyrkan. Lycka till pojkarna säger jag! :) Kram