spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

tisdag 7 februari 2012

tången

ja så här såg det ut i helgen. det blåste inte stora vågor, men det var riktig snålblåst. det bet bra i kinderna. och 13-14 grader kallt. det var inte skönt, kan jag ju säga som stog på land. men dom har nu i helgen sagt opp sig, så dom slutar sista mars. efter 4 års slit med tången. dom tänker lägga energin på sin musik helt istället. det är dom väl unnat barnen. ha det fint här går i städningens tecken i dag. 

12 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Ja vilket slit dom haft med denna tång. Musiken är ju deras liv. Toppen att satsa på den. Kramar

Yvonne ♥ sa...

Godmorgon! Ja sicket slit pågarna har haft.Skönt för dom att få spela istället..Jag har hostat i natt.Men vännen du får inte bli sjuk igen.Tycker att du ska iväg till doktorn.Fy att vi ska vara så här dåliga. Jag vet att det är många som åkt på samma tätta förkylningar ,men det hjälper inte jag är sååå trött på mina. Nu måste vi se till att bli bra.... Morgonkramar!

Anonym sa...

Mors,,4 år,med tång,huváligen,,nä då gör dom rätt som satsar på musiken..
Jag ska åka ner till Vreta för att passa barnen i kväll..Haé Kram.

Nett sa...

Det förstår jag att de har sagt upp sig, det gäller att hinna med både skola och musik. Bra beslut av dem. Kram

MICKAN sa...

Vintertid är det ingenting jag skulle vilja syssla med.

Tången måste ju bli till ett mycket bättre pris för dem nu under vintern.

ansepanse sa...

brrr vad kallt, visst är de dem väl unt att satsa helt på musiken istället
kramar och en fin dag till dig

syren sa...

Förstår att de satsar på musiken Verkligen skönt för dem att slippa plocka tång.Hoppas att dagen blev bra och att städningen är utförd. Hans har också städat idag.Jag får inte eller ingen ork till det än.kram

Sladdertackan sa...

Så roligt att de kan satsa på musiken!

Här borde också städas, ja usch och fy. Det får bli en annan dag ...

Kram

Ma sa...

Så jättekul att de satsar på musiken. Tängen var nog bara en tillfällig syssla. Det förstod jag nästan bums. Hoppas de slår igenom riktigt stort...

Mita sa...

Fyra år räcker gott, nu kan musiken få ta överhanden.Det är ju deras stora intresse,
Kramiz!

Emma sa...

Det är jätteskönt att jag får extra kontroller :)
Skönt för de att sluta så de kan satsa på musiken fullt ut :)
Kram

fingerfärdig sa...

Pengar är ju bra att ha, men inte till vilket pris som helst.