spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

söndag 5 februari 2012

söndag

ja så här varmt och skönt hade dom säkert önskat det varit i dag, men termometern har ett sånt - tecken framför sig och ca 10-15 grader. så dom jublar inte att gå ner till tången, kan jag lova. spelningen vet jag inte hur det gick ännu i skrivandes stund, eftersom jag fuskar. skriver detta innan nämligen. så när ni läser detta ligger jag kanske och sover :). ha en fin söndag alla

9 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Hoppas du får en lång sovmorgon. Inget kul med tång när det är så här kallt. Känns som om jag gjort det oxå, så snuvig som jag är. Kram

Yvonne :-) sa...

Godförmiddag! Brrrr ner oah ta tång i denna kyla!!?? Stackare! Dom blomorna brukar jag inte ha tur med brukar ta dö på dom ganska snabbt ... Ha en bra söndag.Kram!

Anonym sa...

Men fy för den lede,,sätta fötterna i havet i denna kyla,,tuffa pojkar du har..Ja Jeja är bra,,Ha nu en skön söndag..Kramen.

MICKAN sa...

Kan lugnt säga att killarna är verkligen modiga som går ner i vattnet denna årstid.

Minusgraderna har sjunk här från igår med 10 grader, så i morse var det 8,5 grad kallt bara.

Men nu snöar det stora flingor igen.

HA en bra söndag :D

ansepanse sa...

stackarna, det måste varit fruktansvärt kallt, jag hoppas och tror att spelningen gick bra
en fin söndag till dig - kramar

Mita sa...

Men hjälp så kallt för att gå ner i vattnet. Dräkten isolerar väl en del men ändå,burr säger jag bara..*L*...
Det gick säkert bra med spelningen,det är säkra grabbar det där..
Kram vännen♥

Augusta sa...

Nej, kan inte vara skönt att vara nära havet då det är kallt. Här i Stockholm känns det väldigt kallt idag.

Ha en skön söndag trots kylan :)

Kram

Nett sa...

Snart är vi där får jag hoppas. För nu är det för kallt tycker jag. Kram

Veiken sa...

Halloj fuskis! Jag VET att spelningen gick jättebra så det så. Usch för att plocka tång nu.... Dom ska ha dubbelt betalt i kylan! Kramar