spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

söndag 20 november 2011

söndag

hittade en 2-3 gammal bild, roligt hitta den igen. jag en vän från riseberga. till höger tommy blom. från gamla tages, som säkert många kommer ihåg. i kväll ska the tomsons spela igen, dom ska spela låtar från varje 10 tal år, sen skulle dom berätta om varje 10 tal år med, lite udda spelning, men dom tyckte det skulle bli roligt. själv tar jag det lugnt denna söndag, blir lite virkning när dom åker. håller på med ett överkast, nån som blir förvånad? nej jag tänkte nog det :). ha nu en fin söndag. nästa söndag 1a advent om nu någon har missat det. 

10 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Godmorgon Biggan! Nej, jag är inte förvånad för jag vet ju att du har svårt för att göra ingeting. Bra att du tar det lugnt i alla fall! Kramiz!

Siita sa...

God morgon. Nej inte jag heller blir förvånad. Du med virkning o jag med stickning. Vi kan knappt vara utan. Ta det lugnt. Kramar

Yvonne♥ sa...

Morn morn! Tack jag ska försöka att ha det bra!Har sån ryslig hosta! Så det blir att ta det lugnt.Virka på du! Kram!

Anonym sa...

Mors,,Tages kommer jag mycket väl ihåg,,men jag var mer fan av The Chanes,,klart att du plockade fram virkkroken när du blev piggare.
Ja jag lovar Erika strålade som en sol när dom kom hem på nattkröken,,hon hade haft en underbar dag..Haé Kram.

Nett sa...

Hoppas att dte går bra på deras spelning men det tvivlar jag inte på att det gör. Gaffelvirkningen var inte så svår, det finns instruktionsvideo att se på you tube :) Kram

Gilla sa...

Det är ju bra att du får lite terapi, nu när du inte är så rörlig. Jag har också virkat ett överkast, men det var nån gång på 80-talet. Det börjar verkligen bli slitet nu och behöver lämnas in för tvätt igen.

Sv: Maten var kanongod och blir till både lunchmiddag idag och ytterligare en dag till. Jag är så glad för mina blommor och klarar av dom, trots att jag inte tycker själv att jag gröna fingrar.

Kram/Gilla

syren sa...

Tages var en av favoriter man hade när man var ung.Virka är kul,har gjort ett överkast och mycket mera av skilda slag. Får ta upp virkande snart igen,när man får evig semester.Hoppas allt är mycket bättre! kram

Stefan Falkelind sa...

Till och med jag känner till Tages men inget jag skulle lyssna på.

Sv: Nej sånt ska man inte bli påtvingat.

Vicke sa...

vad skönt att operationen gick bra, ha en fin kväll nu

Fenixmonas sa...

Godmorgon, godmorgon denna måndag! Idag börjar ännu en vecka med beredskap. Kramiz