spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

fredag 18 november 2011

en handlings torsdag

ja i går var vi tvugna, att köpa nya vadar byxor till killarna, dom gamla är som såll. och det börjar bli kallt i vatttnet. simon fryser om fötterna, inte konstigt han häller ut flera liter vatten ur stövlarna, för det läcker in. så samtidigt vart det att handla lite till det ekande kylen och frysen. så jag tog det lugnt på förmiddagen, för jag blir väldigt trött bara av att åka hemifrån en stund. ha en fin fredag alla. det är ju dags för fredagsmys, <3

10 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Godmorgon!Är inte sådana kläder dyra?Undrar om man kan köpa det på blocket?Svar: Han sa också det samma synd att de andra inte lyssnade på mitt förslag.Ha en bra dag och krya på dej. Morgonkram!

Anonym sa...

Mors,,Oh fy för den lede,,kallt vatten i stövlarna,,inte kul,,Haé så bra du kan och krya på dig,,försök att bara göra kuliga grejer,fredagsmys,kul..Haé Kram.

Nett sa...

Men åhh, klart att han behövde nya då. det är ju riktigt kallt nu. *hua* Kram

ansepanse sa...

klart att de måste ha hela både byxor och stövlar, usch vad kallt det blir annars
du får ta det lugnt och bara sköta om dig
kramar

Kort och Gott - Nillas Trädgård sa...

Å de plockar tång fortfarande... brrrrr, det låter så kallt.
Ha en fin dag!

Stefan Falkelind sa...

Ja fick jag så mycket vatten i stövlarna så skulle jag också bli kall om fossingarna.

Sv: Jag känner att det är lite vemodigt att se hamnen tom. Men vad kul att ni har en vän här på min ö. Jag tror inte jag känner honom men vem vet.

Gilla sa...

Det måste vara iskallt att plocka tång nu. Särskilt som kläderna läcker. Då är det ju på tiden att få nya.

Så bra ändå att du orkar ut litegrann i alla fall. Ta det lungnt bara och sköt väl om dej.

SV: Så synd att ni inte kunde tävla i Bingo i går. Men programmet var ju sevärt även om man inte hade nån lott.

Ja, då har ni inte stor chans att sitta på massor av pengar ändå. :(

Siita sa...

Skönt för dom att få nya som inte läcker in kallvatten. Kram

Emma sa...

Tack jag mår bra igen :)
Du måste vila vännen och blir ordentligt kry även om jag förstår att du kanske vill ute lite.
En stor kram <3

Fenixmonas sa...

Klart du blir trött efter den stora operationen som du genomgått. Sen bidrar ju årstiden pckså för den är ju tröttande i sig! Dina nätter med lite sömn bidrar säkert också...Hoppas ni fick en mysig fredag! Kramiz!