spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

fredag 29 juli 2011

stack iväg

 ja vi fick för oss sticka iväg på en lill semester, ungarna jobbade inte en dag, sällan vi kommer iväg på sommaren, regn eller inte vi drog iväg, till växjö, där får vi ett sms från pinklady som sett på facebook att vi skulle dit. klart vi träffades, gick lite på stan och käkade middag ihop 
 en jätte trevlig restaurang. full sol jätte kvavt, men hellre det än regn, tack vännen, var så roligt träffas igen.
hemdagen åkte vi till denna tjej som också sett vi skulle dit, som inte bor så långt därifrån, ringde, nu måste vi ses, en gammal gammal jätte kär vän, som vi inte sett på jätte länge, ni må tro det var underbart att krama om denna mona. ett härligt möte, vad vi gjorde mer kommer i nästa inlägg, i morgon är tomsons på hazienda igen, alla är hjärligt välkomna, brukar vara jätte roligt, ha det nu så gott alla

20 kommentarer:

Roffe sa...

Roligt att besöka gamla bloggvänner.Hoppas jag får träffa dig 26-27augusti i Karlsborg.Under dagen kunde ni åka till HJO och vandra i stadsparken och besöka mig,ska jag bjuda på Kaffe + tårta.Ha en fin dag.kram

Roffe sa...

Längta redan att få träffa hela gänget.Jag bloggade om det igår ,kanske du missade.Jag bloggade om Rockhelgen på båda bloggarna.kram

Anonym sa...

Hej du,,kul att få rara omkring lite,,att träffa på bloggkamrater är ett +..Själv ska jag till Vreta på Em ska passa barnen när mam o pap är i Nyköping på bröllopp..Då blir det Snooza igen..Ser även att du haft besök av Nett med familj,,härligt..Haé kram.

Siita sa...

trevligt att träffa vänner. Jag älskar sådant. Kram

syren sa...

Visst är det trevligt att träffa vänner!kram

Mita sa...

Träffa bloggvänner hör tydligen sommaren till,vad härligt.Ha en fortsatt fin helg nu,
Kramizar♥♥

Emma sa...

Alltid roligt med minisemester och roligt att träffa vänner, gamla som nya :)
Kram

Nett sa...

Vilken härlig dag ni fick :) Strålande solsken och varmt så skönt. Vi fick besök här hemma idag *underbart* Så lite av fikabrödet har vi ätit nu ;) Kram

Gilla sa...

Jag har faktiskt inte träffat så många bloggkompisar. Än i alla fall. Det var kul de gångerna jag gjorde det.

Svar: Vi fick problem med min mobil i stället. Maken hade ju ordnat med ett annat abbonemang som ersättning för det gamla. Idag, så gick det inte att komma ut på den, så vi fick åka till Väla igen och få hjälp med att låsa upp den. Allt bara för att hans mobil hamnade i kaffekoppen.

Det är ju så himla förargligt att tvätta mobilerna eller låta dom vara med i badet. Jag badade med en icke vattentät klocka, när vi var i Side i Turkiet för ett tag sen. Surt!

Kram/Gilla

Anonym sa...

Det är skoj att åka iväg på såna där minisemestrar :-)

♥ MICKAN ♥ sa...

Nu har äntligen min semester inletts. Men det blir på hemmaplan för att fixa och dona, små utflykter hittills.

Ha en riktigt bra dag!

ansepanse sa...

sådana där små tripper tycker jag är mycket roligare än att åka och vara borta länge, trevligt att träffa vänner så där
kramar

Anonym sa...

Det var det det där med att flytta Hacienda ända hit...har du glömt det?? Kramar

jaha jaa sa...

Hejsan
Snubbla in på din blogg o kände igen personerna på bilderna. Har ju tidigare följt din blogg på metro o jag har oxå bytt blogg ställe är nu på nattstad.

Aurora sa...

Så du har varit i Vårt Småland och gästat. Hoppas du hittade ur skogen. Kram

Junitjej sa...

Vad härligt att bara kunna sticka iväg på semester!!

Anonym sa...

Kul att Ni hade det Trevligt!
:)
Hoppas att allt är bra med Er!
Hur är det med Ditt "Hjärta"?!
Hoppas Du är på bättringsväg!
:)
Ha en fin Lördag!

Kram
Stevie

Roffe sa...

Godmorgon.Bra att du ge mig tiderna,så jag vet när det börja.fast jag vill träffa dig innan dom spela med.roligt prata med pojkarna.ha en fin dag.kram

Anonym sa...

Hejsan hoppas ni har det bra,,jag är i Vreta Snoozar för fullt,,Men rackarns vad Moa är kör i vägg,,en riktig liten tvärvigg,,det gäller att sätta emot,än så länge vinner hon inte,,Puh,,snart blir det natti,då ska jag pusta ut..Haé Kram,,,,,,,,,,Men vi har skitkul oxå....

Vicke sa...

vilken trevlig tripp ni fick, ha en fin dag nu