spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

fredag 1 juli 2011

katten med änglavakt

katten med änglavakt, ja vad annat kan man säga, troligtvis har den åkt med under bilen, 5-6 mil i alla fall. den hade klättrat in ovanpå tanken på bilen. när vi kom hem hörde vi skriket, himmel. vi fick knappt ut den. vi var livrädda att den var skadad när vi fick ut den. här på bilden precis ut tagen från bilen.
nyfiken var den när den väl hämtat sig. tyvärr kunde vi inte behålla den själva. fast det var lockande, hitta ägaren är som att hitta en nål i en höstack. eftersom vi stannat på flera ställen. men är det nån som har ett tips vem som kan äga den, så hojta bara.
här ligger han i knät på tomson innan han skulle åka till nya hemmet. dom vart stora kompisar. vi är jätte glada att det gick bra för honom. nu helg igen. tiden går snabbt. själv har jag det bra. mycket musik nu. plus att grabbarna sommar jobbar. och hjälper mig hemma. jag är stolt över mina ungar, dom har tid att hjälpa till. ja gubben med naturligtvis. tid har jag inte fått än om operationen, men återkommer med den när jag vet mer. ha nu en bra helg alla. vilken tur små katter har 9 liv.

21 kommentarer:

Aurora sa...

så söt. Efterlysning kommer i min bloggkoll. Kram

Siita sa...

Oj så söt. Kram

Ma sa...

Jättesöt misse. Säkert någon som saknar den. Även jag skall lägga ut en efterlysning på den...

Anonym sa...

Hejsan,,vilket äventyr,med ett lyckligt slut,för den lilla goa krabaten.Ja dom startar sin sommarturné med denna spelning på hemmaplan,ska bli kul..Haé Kramen.

Yvonne :-) sa...

Vilket äventyr!! Så skönt att dina pågar hjälper dej! Nattikram!

Mita sa...

Vilken solskenshistoria med lille kissen.Man har ju hört att katter kan göra så.Antagligen varmt och skönt vid motorrummet.
Kram vännen!

ansepanse sa...

tur att det äventyren slutade så bra för lilla söta katten, fina söner du har som hjälper dig hemma
bamsekramar till dig

Fenixmonas sa...

Oj, ja jösses! De behöver allt sina nio liv ...Vilken tur att det gick bra för den lille. Så rädd han måste ha varit!
Igår fick jag äntligen tiden, tiden som behövdes för att få lyssna på cd:n i lugn och ro. Underbar musik! Kramiz

Nett sa...

Så söt, och vilken tur att den överlevde och inte blev skadad. Så liten, kanske någon bara har lämnat katten ute. Kram

attis sa...

Vilken resa för missen. Så tur att det gick bra. Vad bra att de hjälper dej din familj. Ha det gott och var rädd om dej.
Bamsekram

Anonym sa...

vilken tur den hade., skönt att du mår bättre
kram

MICKAN sa...

Ojdå, vilken resa!
Ja, då är ni kattägare nu då - kanske.
Ha en magisk dag!♥

Fenixmonas sa...

Godmorgon i stormen! Blåsandet fortsätter i oförminskad fart här...Hoppas det gick bra med tångplockningen i alla fall! Kramiz

Anonym sa...

Jag tror att ni gjorde en riktigt god gärning. Tipset är att det är en övergiven sommarkatt! Sedan kom änglarna i form av Biggan med familj! Kramar

Anonym sa...

Men gud vilken söt, och sån tur att den klarade sig med blotta förskräckelsen!

Katter är hopplösa... Dom ska alltid ställa till det för sig på grund av sin nyfikenhet... Det är nog därför dom har begåvats med nio liv ;-)

Fenixmonas sa...

Godmorgon i stugan! Äntligen måndag och jag får gå av jouren! Ska bli så himla gott! Tusen tack för att ni röstar på min bild! Kramiz!

Anonym sa...

Godmorgon!

Vilken Tur misen hade!
:)
ska jag göra biopsi i Lund idag!
:(
Men min nalle följer med som alltid, tror jag, får kolla om han vill!
:)
Ha en fin Måndag.
Kram
Stevie

Fenixmonas sa...

Godmorgon i stugan denna tisdag! Trött idag! Kanske luften gick ur igår...Kramiz

Sladdertackan sa...

Vilken söt misse! Vad rädd den måste ha varit.

Nillas Trädgård sa...

Vilken goskisse!!!
Hoppas att han hittar ett bra hem!

diana sa...

Det var en söt liten en. Ja snacka om änglavakt. Kram.