spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

onsdag 18 maj 2011

onsdag

tisdagen gick i rasande fart. fick en massa gjort, hade lite kul med, var på park kiosken och fikade, kommer alltid en massa man känner. så man kan prata bort en stund, börjar bli en vana att gå dit en stund varje dag. det är kul. tång kom också opp, fast det var fel vind. så nu blir det torsdag nästa gång, för helgen har vi inte en minut över troligtvis. onsdagen, så ska vi troligvis åka med förstärkaren, garantin gällde, eller om det blir torsdag. vi får se vilket det blir. radio 88 är i kväll också. spännande att öra hur det går. ha nu en bra onsdag alla.

12 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Hoppas dom vinner ikväll. Ha det gott. Kram

Fenixmonas sa...

Två röster är lagda som vanligt! Hoppas det går bra i kväll! Ja, konstigt att bara du tittade på bildspelet...inte många som tittade på det om lovren heller...Kanske folk inte gillar konst och gamla kyrkor...Kramiz!!

Yvonne :-) sa...

Morning! ja nu är det en fin tid.Idag skiner solen här! Vi har röstat förra veckan !Nej det var i söndags som vi röstade. Morgonkram!

Anonym sa...

Mors,,Ja vi håller tummarna i kväll för gänget..Nu har jag en ny DVD till utlottning,,kolla och häng på..Det verkar som det ska bli finväder i dag..Haé Kram.

Nett sa...

Härlig Tisdag du har haft :) Hoppas att det går bra för killarna ikväll. Kram

Mita sa...

Hoppas på turen ikväll då för grabbarna,mysigt att träffas och prata bort en stund nästan varje dag.
Kramiz!

Carina Sjölund sa...

Önskar grabbarna lycka till i kväll!
Kramen på dig♥

Roffe sa...

Nu har jag gjort min plikt.Röstat och gjort inlägg på mina bloggar.lite sent idag.Haft främmat.kanske bättre sent än alldrig.ha en fin dag.kram

ansepanse sa...

jag håller tummarna för dem ikväll
en fin fortsättning på onsdagen - kramar

Unknown sa...

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen, så passa på att gå in och anmäl dig:)

Mufflo sa...

Ha en skön kväll!

Anonym sa...

Jädrar, nu glömde jag rösta idag - jag hoppas det gick vägen i alla fall! Kramar