spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

fredag 6 maj 2011

bloggträff

ja nu blir det bloggträff, sååå skoj det ska bli. googlade bloggträff biggans blogg. då kom denna bilden fram. jag vet att dessa personer kommer vara med. kul, döm om min förvåning i dag, när gubben och jag beslutade, nä vi skiter i allt nu, vi åker och tar en dagens. sagt och gjort, väl där ser jag 2 personer känner absolut igen den ena, vänder mig mot sören, kan det vara möjligt, nej vänder mig igen visst är det sant. klart det är dom, sååå glada vi vart. pratade en bra stund. så nu längtar vi ännu mer tills i morgon. om ni klickar på länken så ser ni vilka vi mötte. ha nu en bra helg allihopa.

15 kommentarer:

Siita sa...

Ha en härlig träff. Ni finns i mina tankar, själv är jag sjuk. Kram

Anonym sa...

Visst var det fantastiskt kul att träffas på det viset! Bamsekramar

Vicke sa...

ni får säkert en fin stund tillsammans

Fenixmonas sa...

Härligt! Ni får säkert en kanonfin kväll! Redovisning följer får jag hoppas! Kramiz

Anonym sa...

Mors,,Tack Biggan,,borta bra men hemma bäst..Ja nu har jag packat upp väskan och släppt ut både solen och värmen.Ha nu en mysig bloggträff.Haé Kram.

Yvonne :-) sa...

Morn! ja dom berättade det för mej att ni hade stött på er! Vi ses!!! Vi får fint väder!!! ♥kram!

syren sa...

Alltid trevligt att träffa på någon man känner när man är ute. Har hänt mig också,vi var i samma stad utan att veta om att vi skulle dit.Men visst är sådana möten fina. kram

Roffe sa...

Ni ska ha ens kön dag.skulle kört ner om hadde pengar.nu har dåligt med pengar.kram

Mita sa...

Ni får ha det riktigt underbart roligt, och ska bli kul att se alla bilderna sen.
Kramizar till er!

ansepanse sa...

hoppas bloggträffen blir toppenbra
kramar

Nett sa...

Men sååå kul, jag hade gärna velat vara med :) Kram

Anonym sa...

Tusen tack för i kväll. Hoppas ni kom hem ordentligt! Kram - vi ses och hörs!

Fenixmonas sa...

Godmorgon, godmorgon denna strålande fina söndag!! Hoppas gårdagen blev riktigt trevlig...såg ett bildspel inne hos Yvonne just nu. kramiz

Vicke sa...

Jag hoppas att du får en härlig dag i solen

Yvonne :-) sa...

Morn! Tack själva för att ni kom ,tack för kaggorna! ♥kram!