spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

måndag 11 april 2011

ny blogg och spotnicksfestivalen

börjar väl med spotnicksfestivalen. som den hette förr. tror den heter nordic guitar festivalen nu. men inte helt säker. klicka här dit är ni välkomna. dessa killar ska dit. jätte roligt ska det bli. så kika in på deras hemsida, blir mycket musik för hela slanten. sen är det en person som gjort en ny blogg. den vurmar jag för. som handlar om hennes smärta. klicka här . många kommer säkert känna igen henne. och för några är hon ny. men eftersom jag med dras med värk sen många år tillbaka. så vet jag vilket helvete hon går igenom. fast vi har olika sjukdomar. så besök henne. jag vet att några av mina bloggare också går med massa värk. i dag har det blivit plock, tvättat några fönster på insidan. så i morgon om det är bra väder. så går jag ut. då blir det heller ingen blogg. så jag önskar er trevlig måndag, det som är kvar, och ha en underbar tisdag. det ska jag försöka ha.

16 kommentarer:

Roffe sa...

Om du skaffat konto hos Nattstad.Då kommer du lätt in med ditt Facebook konto.är det kopplat ihop med blogg och facebook.bara klicka på knappen facebook kommer man in direkt.jag som har gamal dator kommer in.borde du göra med en ny dator.ha en skön solig dag.kram

Siita sa...

Härligt med värmen nu. Trädet har fallit så nu får jag morgonsol. Kram

Nett sa...

Vädret är underbart, jag har nu jobbat klart, det får nog bli en promenad ute :) Kram

Anonym sa...

Hej du,,vi fick ganska fint väder en bit in på dagen,,så jag har varit ute lite med kameran igen,,Haé Kram.

Emma sa...

Jag har fortfarande inte putsat dom, haha ;) Men innan denna veckan är slut ska jag ha gjort det så är det klart för i vår.
Kram

Yvonne :-) sa...

Inte alls kul med en massa värk.Dom som inte har haft ont har svårt att förstå hur det är.I söndags hade vi sol och det har vi i dag med.Kram!

Hanna och Maria sa...

Åh vad roligt för dom :) Det måste vara roligt att spela på festivaler :)

Då ska jag gå in och läsa den bloggen :)

Kram Hanna

Anonym sa...

Jag ska gå in och kika på festivalen och bloggen! Ha det så gott i vårvärmen! Kram

Mita sa...

Nej värk är inte roligt att ha. Jag vet efter två ryggoperationer som misslyckats. Ett liv med värktabletter och ständig trötthet,
Man får glädja sig och njuta desto mer av dom små barnbarnen. Idag har det dessutom varit underbart väder,
Sköt om dig,
Kram vännen

Augusta sa...

Ja vädret är verkligen härligt nu. Samma glädje över våren varje år har man :)

Trevlig tisdag på dig!

Kram

Fenixmonas sa...

Godmorgon! Oj, i Lerum det är ju nära Uddevalla, men 28 maj är vi ju i Turkiet. Kramiz

Fenixmonas sa...

Ja, det ska bli jättekul att få den veckan ihop! Bäve månde makrillarna då...hehehe...Nu har jag äntligen fått ut dagens inlägg! kramiz

Bitte sa...

Morrn vännen.Tack för ditt inlägg ang.bloggen,blev en överraskning :)
Å vad det hade varit kul att vara med på den festivalen!Ha det så gott nu och många kramar.

Roffe sa...

HEJ.Igår länkade jag tävlingen på blogg.se.Idag på min nya blogg.du ska ha en skön dag.kram

mufflo sa...

Hoppas dagen blir fin!

syren sa...

Det är ju kul med festivaler men det är ju lite för långt ifrån. Idag lite regn med det kan ju också behövas inte lika varmt som det var i helgen och igår då det var riktigt sommar värme. kram