spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

tisdag 15 mars 2011

ny data

ja nu har jag fått en ny data installerad. väldigt bra till och med hem buren och installerad. ny men bättre begagnad. verkar jätte bra. tack kalle. jag är jätte nöjd. gäller bara LÄRA SIG DEN OCKSÅ. vilket inte alltid är så lätt. men det ska väl gå bra, vi tar lite undan för undan, datan och jag. windows 7 är det i den, det har jag aldrig haft, men klurar väl ut det med. men jag har ju ungarna att fråga. i morgon ska vi skjutsa barn igen. onsdag i gen. veckorna går fort, så gubben och jag är inte hemma på förmiddagen. så era goa kommentarer tar jag när vi kommit hem igen. ni får alla ha en underbar onsdag så höres vi av.

4 kommentarer:

Siita sa...

Ha det gott. Skönt med ny dator, men tar en tid att hitta allt. Kram

Fenixmonas sa...

Vad kul med ny dator! Windows 7 har jag och det är bra när man kommit på funktionerna! kramiz

Roffe sa...

Vad roligt att du skaffat ny dator.skulle jag med behöva.men få ha den gamla tills den inte gå mer.sen får man klara sig utan.tlls man få ett jobb.ha en bra dag.kram

ansepanse sa...

vad roligt med en ny data, ha en fin dag
kramar