spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

tisdag 1 februari 2011

tisdagskväll

ja nu är det ju detta vi längtar efter. härligt, en månad och lite till sen kan vi börja med alla vårtecknen. som kommer opp ur marken. det ska sås i våra krukor i rabatter, allt för det ska bli härliga färger i vår natur. och lite värme. tänk en kopp kaffe i första vårvärmen. en olle på kaffet i handen. ut med en stol. sitta intill husväggen. det blir kanske 10 plus. det är det absolut det härligaste på hela året. den första njutningen. av vad som komma skall. dröm njut alla. snart är vi där.

11 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Det samma.Ha ni med en fin kväll.Har du funderat på när det passar med bloggträffen?Kram!

Farfar-Hebbe sa...

Hej du,,jo då min dag har varit bra,,lite pyssel i köket,den vanliga morgonrundan..Tänk vad en liten Krokus kan skapa glädje..Haé Kram.

Nett sa...

Ja tack.. gärna vårtecken *längtar* Kram

Yvonne :-) sa...

Ska kolla med de andra.Men kom gärna med önskemål..Nattikram!

Frogprincess sa...

Inte tillräckligt snabbt känns det som :-)
Ha en fin dag!

Fenixmonas sa...

Å´så gott det såg ut! Bautakramar! Mona

Siita sa...

God morgon. Låter skönt. Hoppas det kommer snart. Kram

Hanna och Maria sa...

Ja jag längtar oxå till våren, vad skönt det ska bli! :) Men mest av allt längtar jag till sommaren, det är min favoritårstid! :) Allt är så härligt då och man slipper alla vinterjackor, mössor och vantar :)
Kram Hanna

ansepanse sa...

när jag såg bilden trodde jag först att du redan hade krokus i dina rabatter, jo, det kommer snart det gör det
ha en fin onsdag - kramr

Fingerfärdig gör kudde nr tre. sa...

Va´ härligt Du skriver. Blir sittande i drömmar. Kram till Dig och de dina.

diana sa...

Ska bli himla skönt. Jag är bara rädd för hög värme, eftersom jag blir jättedålig av det.