spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

måndag 31 januari 2011

internet helt??

jaha nu får vi se, ev ska internet vara helt nu. men det vet man aldrig, rätt som det är. är någon annan utan så dom får göra om igen. men vi får se. hoppas jag har hälsat på er alla. annars ber jag om ursäkt om jag missat någon i oredan. bland internet och inte internet. men det ska bli skönt om det är så att vi får behålla det nu. eftermiddagen går i fidos tecken. sen får vi se vad det blir. tänkte kika in frysen och plocka i ordning ev. men vi får se. ha det bra alla i alla fall. så syns vi förhoppningsvis någon gång i morgon.

12 kommentarer:

Farfar-Hebbe sa...

Hej Biggan,,skönt att det fixat sig med nätet.Jag har haft en riktig Snoozhelg. Jättemysigt,lite skavsår i örat blev det allt,men vad gör det..Haé Bra Kramen.

Yvonne :-) sa...

Bra med hjälp så kan jag konccentrera mej på det som är roligt.Ha det trevligt med Fido..Kram!

Frogprincess sa...

Kul att det ordnat sig :-)
Ha en fin dag!

Siita sa...

Så bra att det fixat sej. Har varit till dotter idag o fått tillbaks min blogglista som jag vill ha. Kram

Carina Sjölund sa...

Bra att det funkar igen! Jag har varit på fotvård idag. Helt underbart :)
Kramen

veiken sa...

Teknikens under......vi har blivit beroende av det eländiga internet, så det gäller att grejorna funkar! Kram

Roffe sa...

Nu börja det bli vår ute.måste vara skönt för dig.få värme ute.ha en skön kväll.kram

Anonym sa...

Är det Ni som är Skånemaffian (?) hos Hebbe? Lyckas inte klura ut hans gåtor.

Hoppas att Ni har det bra!

Kram
Stevie

Fenixmonas sa...

Godmorgon i stugan! Hoppas det fungerar nu! Kramiz

Roffe sa...

Godmorgon.Min dator kommer stanna en vacker dag.börja bli gamal.så hoppas på ett jobb snart.ha inte råd köpa ny.du ska ha en skön dag.kram

Fenixmonas sa...

Sen med dagens inlägg, men nu är det på plats...Kramiz

Hanna och Maria sa...

Ja det är tur det, det tog väligt lång tid men efter mkt om och men så blev det ordning på det! :) Ja den här boken är väldigt jobbig, den är svårläst och inte så rolig... Men jag kämpar på, jag ska försöka läsa ut det sista idag :) Det är jobbigt när inte internet fungerar, men vi får hoppas att det fungerar som det ska nu :)

Alla hälsar tillbaka, hälsa till dina från oss alla! :) Kram Hanna, Louise, Mona och Royne