spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

lördag 4 december 2010

lördag

godmorgon alla. lördag i dag. jag har suttit denna natten med och kikat ut genom fönstret. men som tur är ingen mer snö. nu trivs nog alla såna här sm¨å killar. dom kan göra så mycket i snön. pratat med honom genom datorn ibland, tänk vad mycket roligare, än genom telefonen, som man bara kunde göra förr. i dag ser jag honom genom webbkameran. jag både ser och hör honom. billigt är det ju med, betalar ju inget extra för sånt. tur att nåt är bättre och billigare. ni ska få en länk nu i julklappstider, det är märkes varor som är jätte billiga. campadre både kläder och annat. bara hoppa in och kika. lördag ja. sovmorgon blir det för dom flesta här i huset. en jobbig vecka för dom med, dom har träningar inför lucia. så det har blivit jätte sent för killarna. flera dagar nu. ha nu en fin lördag alla, glöm inte köra försiktigt. och släcka ljusen.

11 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Morn på dej vännen! Ja de små tycker om snön......Vi hade ett par trevliga timmar tillsammans.Det var inte meningen att jag skulle köpa något.Ha en bra lördag! Kram!

Nett sa...

Godmorgon! Japp, jag registrerade mig, får se vad det kan ge. Visst är det så att när man planerar sovmorgon så lyckas man aldrig helt. Kram

Anonym sa...

Vilken härlig bild på lillkillen. Dom är så härliga och njuter väl helt och fullt av snön. Kram

Siita sa...

Hejsan. Provade att registrera mej men mitt lösenord gick inte. Haé gott kram

Fenixmonas sa...

Ingen snö här heller men det är på G...min ovädersarm säger det och SMHI håller bara med...Tänk att jag vann, jag blev så glad!! Kramiz!1

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,taskigt att du inte får sova..Jag är framme i reta nu,,kl 11 ska vi klä på oss och knalla bort till lekplatsen där vi ska grilla och vänta på tomten som kommer för att hämta alla önskelistorna..3:e året som jag är med,,skitkul.Haé Kram.

Mita sa...

Tråkigt med din nattsömn,eller ja bristen på den.Vad fin han är lillkillen,visst är det superbra att kommunicera via datorn.
Sköt om dig,
Kramiz!

Ingela´s blogg sa...

Tack för omtanken. Snart dax för sängen. Go fortsatt helg kram

Fenixmonas sa...

Godmorgon denna söndag! Hoppas du har sovit gott i natt! Här har det snöat sen igår! Kramiz

Siita sa...

God morgon. -4.4 här o snö idag. Hoppas du fått en god sömn inatt. Kram

Vicke sa...

ja, det är kul med den nya tekniken, jag hoppas att du får en trevlig 2:a advent nu