spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

tisdag 16 november 2010

tisdag

godmorgon denna tisdag, termometern står på 0, så det lär ju vara halt i dag. har glömt att berätta att på radio88, har webbradion varit nere, så det har inte varit något program. hoppas det är något på onsdag. så vi kan följa alla som är på listan. dagens problem lär inte bli så mycket. det får bli en omgång med fido. sen lär det bli lugnt. jag kommer väl spela lite farmville, som jag har börjat med. ett bondespel. man sår och skördar.rätt kul.ha nu en bra tisdag, kör försiktigt alla.

10 kommentarer:

Nett sa...

Radion nere liksom min sida, skönt när det fungerar som det skall lätt att bli frustrerad annars :) Kram

Fenixmonas sa...

Förmodligen halt här med tre minus...usch o fy!! Kramiz

syren sa...

God morgon! Tror inte vi har så kallt och ser ganska torrt ut ute. Ha en bra dag! kram

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,Ja det blev en kväll med både rock´n roll och julmusik,Kul..Linda påminner mycket om sin storebror,samma driv på tangenterna.I dag har vi vinter igen.Haé Kram.

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Vi har också 0- här.På måndagar har jag alltid mycket att göra.Ha en bra dag!
Kram!

ansepanse sa...

vi hade minusgrader och nu skiner solen
kramar

Mita sa...

Idag kan man inte klaga på vädret.Sol och glittrande frost,underbart fint till skillnad mot igår.
Ha det gott,
Kramiz!

Siita sa...

Såg att du börjat spela men det gör inte jag. Jag spelar bara spel där jag inte behöver läsa engelska. Må så gott. Kram

Fenixmonas sa...

Godmorgon! Svinkallt denna onsdag! Kramiz

Siita sa...

God morgon -6 grader idag. Kram