spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

tisdag 30 november 2010

godmorgon

godmorgon alla, hittade denna härliga bild på fb, inne hos margit närmare bestämt, hon hade hittat den någonstans, så hon tog kort på den. jag tror jag har jobbat för mycket i alla år när jag jobbade :) i dag är det kallt i torekov dryga 10 grader. sista november, det kommer bli en riktigt lång vinter. här måste vi åka handla i dag, det ekar i kyl frys, vargarna eller mössen har varit i farten igen. men det är ju tur dom äter opp det som finns hemma. ha en fin dag alla. kör försiktigt. ska bli snöoväder igen hörde jag på tvn i går,

12 kommentarer:

Roffe sa...

God morgon.En fråga är det bara ni i tordekov som plocka Tång.Biggan du får klä på dig ordentligt så du inte fryser och bli sjuk.inte roligt vara sjuk under julen.ha ne skön dag.kram

Yvonne :-) sa...

Morn! Vi har -10.1 idag!Jag har också jobbat för mycket.. Är det inte dina tvåbenta vargar som har gjort slut på maten??.Ha en bra dag! Kram!

Farfar-Hebbe sa...

Mors,Tapå mössa och vantar när du ska ut..
Ja Loke är en liten Kloker,,kommer ofta med klokord.Ja jag försöker äta så sunt som möjligt..Haé Kram.

Nett sa...

Underbart.. för vissa kanske det är så, för andra så är det 100 % varje dag ;) Eller som för mig natt :) Du surfplattan är inget för mig heller, vad jag har fattat det som så kan man bara surfa på den, så länge man inte kan blogga på den är det inte av intresse *haha* Ha en bra dag *kram*

Siita sa...

God morgon. Vill hellst inte ut i kylan, men får väl lappsjuka av att vara ensam hemma. Inget att sticka heller. Kram

ansepanse sa...

hela Sverige är i kung Bores grepp nu
Sv: tack för fina ord
kramar

Mita sa...

Nej men usch, inte ska ni väl få mer snö? Det måtte väl räcka nu.
Ibland blir det fort tomt i skåpen,beror lite på vilka som varit hemma,*ler*
Ha det gott,
Kramizar!

Augusta sa...

Du, jag har nog också jobbat för mycket på jobbet märker jag :)

Vi får hoppas att det slår om och blir lite mildare snart. Hatar kyla.

Kram

diana sa...

Ja, jag tror också att vintern blir lång. En vit jul skulle vara kul som omväxling :)

Fenixmonas sa...

Godmorgon i kylan! Då ska jag jobba 40% idag...vete hundan om jag orkar...kan jag inte ta fredagspasset idag i stället? Hehehe...Kramiz

Roffe sa...

Godmorgon.Fin banner du har bytt.kan du inte sätta in en bild på alla dina 5 barn.ha en skön dag.kram

Fenixmonas sa...

Skriver väl lite mer kommer inte att lägga ner någon större energi på det...skriver mest för att det är lite kul! Så det är klart, en o annan röst vore väl trevligt...hehehe...kramiz