spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

måndag 11 oktober 2010

tomt och tyst

ja nu har charmtrollet åkt hem i dag. nu blir det tyst hemma. nu har jag ingen att diska med, och leka med. kika på barnprogram med. vatten är ju jätte roligt ex.
det går ju jätte bra att följa med gubben och plocka tång. det är ju roligt. får ju vara med i vattnet en bit han med. jah har fått lite frågor ang tomson och radio88 man kan rösta torsdag till tisdag kväll. programmet sänds onsdagar klockan 18. så på onsdag får vi veta hur det gått. följ bara länken så kan ni rösta dom som vill. där står också hur ni gör att lyssna på programmet, och allt annat man behöver veta. man får också bara rösta en gång per person, varje vecka. ha nu en underbar dag. här är fint väder så det ska vi försöka yttnyttja. kramar till er alla

8 kommentarer:

Nett sa...

Tror jag det att dte känns tomt, men ni träffas säkert snart igen kan jag tro. Kram

Mita sa...

Ja det brukar kännas väldigt tomt och tyst efter barnbarnen åkt hem. Kul att hålla på med vatten,det märker jag allt här också,hi,hi...
Nu får vi njuta av det fina höstvädret,
Kramiz!

Yvonne :-) sa...

Klart att det blir tyst när barnbarnet åker hem..Nu har jag varit på engelskan och har varit ute med hundarna.Ska snart till PROs sånggrupp.Sen blir det att hämta gubben.Har röstat!Kram!

Frogprincess sa...

Han är flitig på den där listan. Jätteroligt!!!!
Bra bild.
Ha en fin dag!

Siita sa...

Ja det blir jättetyst även här när vi blir själva gubben o jag. Kram

Vicke sa...

hur ska du nu få tiden att gå??

Emma sa...

Känner inte så många i närheten men jag får prata av mig på jobb :)
Förstår det är tomt och tyst utan lillkillen. Hur länge kan man rösta för jag röstade bara för en stund sen?
Kram

ansepanse sa...

självklart blir det tomt och tyst efter en sådan liten parvel
kramar