spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

fredag 29 oktober 2010

lördagen

ja i dag. lördag, fuskar jag, jag skrev inlägget i går fredag kväll. massa saker som ska göras på lördagen, fullt schema. först tång tidigt på morgonen, sen ska tomson hämtas i halmstad vid 10 tiden. eftersom han sovit över hos några killar där. sen lär det bli frukost för att sen sticka till lokalen för att packa ner alla saker. för dessa killar och 3 killar till. ska spela på Hazienda i torekov på kvällen. kul. mat från klockan 8, sen blir det lir för resten av kvällen och natten. jag kikar in och svarar på era fina kommentarer när jag hinner under dagen. ha nu en fin lördag allihopa där ute i vår vida värld.

13 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Ha en trevlig lördag med all musik. Imorgon ska vi på kalas hos Ellie som då blir 21 år. Kramar

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,kommer solen igen så skickar jag ner en strimma till er.Jag känner inte heller någon med dagens namn.Se till så det blir en fin lördagkväll nu.Haé Kram.

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Ser att du har lagt killarna i blöt! Vet inte vilket som var bäst tårtan eller att göra vid fötterna;D
Ha en bra lördag alla! Kram!

Vicke sa...

trots att du har fullt upp så hoppas jag att du får en trevlig helg

Fenixmonas sa...

Godmorgon Biggan! Många järn i elden ser jag...så är det ju allt som oftast...Tiden räcjker bara inte till ibland!! Kramizar till er allihop!!

Nett sa...

Godmorgon! Helt ledig är jag inte, jag jobbar enkelmåndag men det funkar att han är hemma och jag sover några få timmar. Jag jobbar helgen oxå men då är han hos sin pappa som är ledig. Så det blir i allafall ledigt för han :) Kram

ansepanse sa...

vad bra att du hade förberett inlägget dagen innan :)
ha det gott - kramar

sladdertackan sa...

Trevlig lördag till er alla också!

diana sa...

Önskar dig en trevlig helg :)

Mita sa...

Fullt upp här med, så bloggen får vila lite under helgen,
Ha det gott vännen,
Kramiz!

Fenixmonas sa...

Godmorgon i stugan denna tidiga söndag! Kramiz

Anonym sa...

Då sover ni länge idag kan jag tänka mig! Hoppas ni hade en toppenkväll igår! Kram

Augusta sa...

Godmorgon får jag önska dig :)

Idag är det ju söndag så då får du och din man ta det lugnare :)

Men roligt att det händer saker iallafall

Trevlig söndag! Kram