spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

torsdag 14 oktober 2010

godmorgon

godmorgon, denna dag handlar mycket om tomson.han kom på 3dje plats i går, tack vare alla er som röstade. jätte kul. han var så glad och tackar för alla rösterna. i kväll klockan 7 ska vi vara på skolan och se hans uppsättning dom gjort i skolan. det ska bli roligt. det var tur gubben tog tången i går, för i dag blåser det kan jag tala om, men vi har haft flera dagar blåsfritt. så skönt. men nu börjas det igen. under dagen ska jag ta dom 3 skåpen jag har kvar i köket, som alla vet har jag ju svårt att göra en massa på en gång, jag får ju ta några i taget. det tar tid, men det får väl ta tid. inget att göra åt. ha nu en bra dag alla, njut av dagen kram

8 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Morn morn!!Gratta tomson från oss.Jag skulle också behöva att göra rent i köksskåpen..Ha det så bra .Kram!

Mita sa...

Ja stort grattis till honom. Låt det ta sin tid med skåpen,dom finns ju kvar i alla fall,*ler*
Jag ska också börja med mina det behövs allt.Man får ta lite i taget,
Kram vännen!

Augusta sa...

Grattis får man säga till sonen :)

Jag är uppe i Lappland och här har det kommit de första snöflingorna. Det hände natten till tisdag :)

Kram

Nett sa...

Härligt! Grattis till han, idag lär han få en massa uppmärksamhet, det är han värd. Kram

ansepanse sa...

allt får ta sin tid, varför jäkta liksom
kramar

diana sa...

Grattis! Inte illa med en tredjeplats ;)

Anonym sa...

GRATTIS till tredjeplatsen...Vi har haft en härlig dag här iag. Hoppas det fortsätter så. Kram

Fingerfärdig sa...

Vill önska Er en trevlig fredag.