spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

onsdag 6 oktober 2010

godmorgon

godmorgon, onsdag i dag, i dag får vi besök igen. jätte kul.det är dottern och barnbarnet, det finns inget roligare än när dom kommer. ska bli så skoj.jag har misstänkt sen förra vintern, att det blir en varga vinter till, hörde i går, det skulle bli en kall vinter till, men en så kall, så, så kallt har det inte varit på över 1000 år. det ni. då undrar jag, kommer man överleva en sån vinter, brrrr, fy sjutton. så nu ska jag sätta lite fart, skjutsa barnen först på morgonen, under tiden får ni lyssna på klarinettpolkanha en riktig fin höst dag, snart blir det kallt, kram

10 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Morn morn!Här är det 11.1+nu.Jag vill inte ha en kall vinter.Fy det räcker så bra med den vi hade.Ha en bra dag! Kram!

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,nä men Biggan,,inte får det bli så som du säger,,inte vill jag ha en sådan vinter..Haé Kram.

Mita sa...

Den vintern som var räcker gott och väl. Måtte dom ha fel om kylan.Men man vet ju aldrig,ur led är vädrets makter ibland.
Ha en fin dag vännen,
Kramiz!

Nett sa...

Usch då.. Det vill jag då inte ha alls! Hoppas att du får en fin Onsdag *kram*

Vicke sa...

Det är vad polska experter säger, men SMHI avfärdar det hela. ha en fin dag nu

diana sa...

Hoppas att de har fel. Jag gillar allt vinter, men inte för kallt. Aldrig blir man nöjd ;)

Siita sa...

Jag vill inte ha varken snö lr kyla. Kram

Anonym sa...

Om det blir den kallaste vintern på 1000 år, då flyttar jag....Kram

Lindy sa...

Hallå vännen!

Jag har också hört nu i flera veckor om denna vinter som inte varit så kall på 1000år men kan ju hoppas på att det inte är sant, skja det vara vinter kan det vara som i vintras då...
Då var det verkligen riktig vinter...

åh vad kul att dottern o barnbarnet kommer på besök....Tänkte skriva hälsa men kom på att jag inte träffat dem men du kan ju hälsa till din man och dina yngsta söner....=) De har jag i alla fall träffat en gång...

Ha det nu såhimla kul med dem på besök...

Ha det underbart!
Kramar!

MICKAN sa...

Vad säger du! En kall vinter till. Näe, det vill vi inte ha!!!!