spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

tisdag 7 september 2010

godmorgon

godmorgon denna tisdag, blåsten börjar komma som den skulle i dag. hoppas det inte blir för stormigt bara. lite tång att dra opp i dag. annars blir det en lugn dag i dag. har börjat virka lite lätt igen, efter sommaren. skönt att sitta virka till tvn på kvällarna. jag gillar halv 8 hos mig, som har börjat på 4an igen. trevligt program. i dag får ni även lyssna på deb 1a låten jag la in på youtube, det är tomson själv med gruppen. spotnicks låten sweet little lisa. det är lite mörkt men det var mörkt. ha nu en super bra dag alla, kramar till er allihopa.

11 kommentarer:

Fenixmonas sa...

bra musik! Bara en hattbärare nu...Ja, ryggskott är skit, men jag har preparerat mig och ska till jobbet!!! Kramiz

Farfar-Hebbe sa...

Morsning,,den var det bra tryck i..
Ja kul för mamma att få släkt när hon är 90 år..
Poolbygget går framåt,hoppas den blir klar innan snön kommer..Haé Kram.

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Bra drag i den låten.....Har inte hört Iggesundsgänget förr.Barnbarnen har växt upp med datorer precis som dina barn och är duktiga på att fixa med dom.Kram!

Rolf sa...

God morgon.Det bruka jag med kolla på halv åtta hos mig.Nu skiner solen ute.kl.9.00 ska jag in till skövde på info-träff om jobb och utvecklingsgarantin.du får ha en skön dag.kram

Mita sa...

Riktigt uppiggande låt så här på morgonen,ja det skulle visst blåsa runt kusten.Usch jag gillar inte blåst,
Solen skiner här, så jag ska ut och promenixa med vovven,
Ha det gott,
Kramiz!

Nett sa...

Länge sedan jag virkade, vet inte vart lusten tog vägen, nåja.. får ut och leta efter den igen ;) Ha en fin dag *kram*

Frogprincess sa...

Jag har nog bara sett ett enda "Halv åtta hos mig" men eftersom jag inte är det minsta intresserad av matlagning så...

Emma sa...

Tack :) Jag gillar med halv åtta hos mig :)
Kram

Emma sa...

Tack :) det är faktiskt kul att ha jobb! :)
Kram

Siita sa...

Halv 8 hos mej är toppen tycker jag med. Men jag älskar ju mat. Kram

Fenixmonas sa...

Godmorgon, godmorgon! Ryggen bättre gudskelov! Ingen mail alls på jobbet just nu...jag kommer inte in i eländet! kramiz