spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

söndag 1 augusti 2010

kannor mm

halloj alla. piggare i dag. hände lite roligt i går som fick mig på humör igen. vi slet oss hemifrån. stack till helsingborgs festivalen. vi visste att detta gäng spelade midnight heter dom. helt underbar musik. när dom kom till mike oldfilds låt, moonlight shadow, så reste sig håren både på tomson och mig, slutade med att tårarna rann på mina kinder. en av mina älsklings låtar. helt otroligt. tomson fick erbjudande direkt efteråt, att vara med i svalöv nästa gång med dom. jätte kul. efter ett par timmar ringde telefonen. ett erbjudande till. dom ska till göteborg. i oktober. snarare hedefors cafe. ska bli såååå roligt. nu händer lite roligt. på borta plan igen. jag vart gladare och nu kom energin tillbaka. fick lite att se fram emot i höst. kannorna ja. jo vi känner ju agneta livijn privat. detta är kannor som inte ska vara kvar. så vi fick dom. så för den som är intresserad så finns det nu en bild, hur dom ser ut. ha det gott där ute nu allihopa. kramar till er alla

19 kommentarer:

Siita sa...

Trevligt o få spela med dom. Ha en bra söndag nu. Här regnar det bara. Kram

Yvonne :-) sa...

Va kul att Tomson får spela med dom.Det blir ett lyft för dom gubbarna.Dom spelar bra men ett leende hade suttit bra.Jag håller tummarna att mina blommor kommer arr rota sig.Claudia sa att annars får jag nya.Kram!

Nett sa...

Så söt kanna, sådan där liten att ha mjöl eller sås i ? I Göteborg, kanske det passar in så man kan komma oxh lyssna då. Kram

roffe sa...

Hej.tänkte skicka till dig i middags tid,men då ringde det på dörren.Fick oväntad besök,MIN BROR OCH SVÄRGESKA OCH DOTTER.KOM PÅ BESÖK, UTAN ATT HÖRA AV
SIG.DET HAR ALLDRIG HÄNT FÖRUT,ATT NÅGON HAR KOMMIT OVÄNTAD BESÖK.MEN HON SMS MIG OCH KOLLADE MIG OM JAG VAR HEMMA.DOM TÄNKTE BARA UTE OCH KÖRA BIL EN RUNDA,DÅ KÖRDE DOM 18 MIL ENKEL
RESA.HA EN SKÖN SÖNDAG.KRAM

Mita sa...

Gud vad roligt för dom,grattis,grattis, den låten gillar jag också jättemycket.
Hoppas det smaka med den goe kakan till kaffet,hi,hi...jag tog precis en jag med, mums!
Kramiz!

Anonym sa...

Åhh, vad roligt när det händer positiva saker! Jag blir glad av att läsa det! Kramar!

Farfar-Hebbe sa...

Hejsan,,Skitkul för honom att få spela med dom,,det svänger bra om Midnights..
Ja det blev faktiskt riktigt bra,,hade tänkt servera Matvete till,men ändrade mig,ville ha så lite andra smaker som möjligt för att riktigt känna smaken på köttet,,men busenkelt var det..Haé Kram.

Vicke sa...

vad kul att han får så många spelningar

Smörblomma sa...

Det är roligt när det börjar hända saker, bara så där. Kommer att bli jättekul för Tomson, och för dig också! Kram

diana sa...

Nej men jösses vad kul :)

Nett sa...

Ja det vore skoj att lyssna till dem, hoppas att det är möjligt då det är dags.. Du får ta och lägga ut dessa fina kannor på tradera, det kan ju bli en bra slant för dem :) Kram

Mita sa...

Tittar in och önkar er en fin måndag, hoppas ni har sluppit regnet.
Kramizar!

Farfar-Hebbe sa...

Hejsan,,Ja dom är bra BZN,,synd att dom har lagt av,,men man vet aldrig dom kommer kanske igen..Nu har det börjat regna igen,bara 16 grader ute,,Haé Kram.

Fingerfärdig har en vilodag. sa...

Grattis! Så roligt för grabben. Kannan är jättefin, men jag får vara rädd om de luftiga skåpen ett tag till. Det är så lätt att det blir för trångt.

Yvonne:-) sa...

Man får hålla Praktlysingen i schack så att den inte sprider sig.Kram!

rolf sa...

od morgon.T änkte bara höra av mig lite.regna i hjo.så bli blogg väder.så fort det bli sol,bli det paus igen.ha en fin dag.
kram

Du får hälsa MONA om du hör något av henne

Vicke sa...

inget nytt på denna front

Mita sa...

Hallå vännen, har du fullt upp?
Kramiz!

rolf sa...

God morgon.I hjo är det sol på gång,så skönt pressa lite sol,förbättra färgen.känner man sig fräsh.ha en skön dag.kram