spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

söndag 11 juli 2010

godmorgon

börjar med en hälsning från gubben. han tackar för alla fina kommentarer och alla telefonsamtal. det ringde hela dagen i går. i dag årets varmaste dag hittills. stor risk för åska. 25 grader i skuggan hade vi redan klockan 8 på morgonen. tror inte det lär bli så mycket gjort, mer än att sitta och flåsa i någon skuggig hörna. vart sent i natt med dom hade ju spelning i går. så klockan var nog halv 4 innan vi kom i säng ordentligt. ha nu en bra dag allihopa. trots denna tropiska hetta som har hittat hit.

12 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Om du går in hos mej igår så har jag delrapport o bild på mitt överkast. Skönt med glass. Ha det gott. Kramar

Fenixmonas sa...

Å´så underbart med denna värme! Vi hade 24 och det stiger!!! Kramiz!!

Fenixmonas sa...

Ja, artikeln MÅSTE du läsa...en stolt mormor här...hehehe...Kramiz

syren sa...

Hej i värmen! Får gratulera din man i efterskott. Ha det gott i värmen,28 grader nu skönt. kram

Farfar-Hebbe sa...

Huga så varmt,jag har bara 21,3,,men det kommer mera,så jag kommer oxå att sitta i en skuggrå och flämta..Haé Kram.

Yvonne :-) sa...

Gottegrisar!!!Fågelföräldrarna räknade inte med att det skulle bli såååå varmt.Idag är det samma värme..Ha det så bra hela familjen.Kram!

Ingela´s blogg sa...

god morgon ja hua så varmt det är här. Idag ska mina döttrar åka hem, det är nog skönare att sitta i en bil med AC än att vara ute i denna värme, det är lite för varmt. Men å andra sidan så doppade jag mig för första gången i år vid Morgonbryggan. Det var skönt. kram på Er

Nett sa...

Jo tack, det var supertrevligt men efter den kvällen har jag legat helt utslagen. Varmt som attan är det idag och jag önskar att jag kunde få bada i sjön just num, men attans man måste vänta till Augusti med det. Ni ser ut att ha haft det toppen, grattis till gubben din i efterskott. Kram

Emma sa...

Ja den går fortare än man tror.
Kram

diana sa...

Den här värmen gillar jag inte.

Fenixmonas sa...

Varmt o gott! Fast i natt var det svettigt! kramiz

Fenixmonas sa...

Åskväder blev det här oxå igår men det drog snabbt bort och sen sken solen igen! Kramiz