spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

söndag 4 juli 2010

cirkus i stan

ja nu börjar det växa i rabatterna, har ju varit dåligt med det under försommaren här. kommer ju faktiskt lite rosor i år.
även stockrosen börjar växa till sig skönt. får se om den klarar sig för blåsten i år. hoppas det.
cirkus i stan. ja i alla fall i lilla torekov. och alltid lika glada. ännu gladare när vi plockade fram kameran
hästarna är fina. mitt i alltihopa bor vi. vi har bara ett par meter till cirkusen. kanske 30 -40 meter till entren. närmare kan man inte ha
dom är otroligt snabba från ort till ort. höganäs föreställning började 18 i går kväll. är väl ca 5 mil här ifrån. halv 10 i går kväll kom dom med djuren. rent otroligt. på en timme vet jag sen förr om åren. så har dom rivit allting. sen bär det av till nästa ställe. prata om snabbhet. ha en fin söndag alla

17 kommentarer:

Fingerfärdig tar det lugnt sa...

Det kan bli ganska dyrt att besöka dem, om man är en stor familj. Entrébiljetterna är inte så billiga. Ha en fin fortsättning på söndagen.

Nett sa...

Kul med cirkus.. och rosorna var ju hur fina som helst, kan tro att de har växt till sig, ser på mina blommor på balkongen nu när vi kom hem att de hade växt en massa bara under helgen. Kram

Ingela´s blogg sa...

Det var kul att ses! Ja men så bra då vet ni vart vi bor, titta gärna in. Vi ses igen kram

Emma sa...

Tack :) Ja det är alltid kul med fynd.
Fina blommor :)
Kram

Ma sa...

Vilka vackra rosor. Önskar jag hade haft lika vackra rosor. Mina dör nästan bums, om de inte har stått där riktigt länge. Ha en bra kväll i sommarvärmen...

Anonym sa...

Jag är barnsligt förtjust i Cirkus. Jag är också imponerad över hur snabbt dom bygger upp och river ner. Kram

Yvonne :-) sa...

Jag såg på Tv om cirkus och det var ju otroligt vad snabba de var..Vi har grillat varje kväll nu..Kram!

Siita sa...

Skulle inte vilja jobba på cirkus. För stressigt. Kram

Mita sa...

Ja jisses så snabba dom är,ett rent nöje att titta på.Kul att ha cirkusen så nära,det är alltid speciellt att gå på cirkus tycker jag,
Ha det gott.
Kramizar

sannof sa...

Vackra rosor... det har inte slagit ut här ännu.. men jag väntar på mina rosenbuskar... ha nu det gott..=)

Farfar-Hebbe sa...

Oj Circus det var länge sen jag var på en sådan..Ja nu har vi haft 3 barndop på mindre än 1 år i familjen,,nu får dom hålla igen lite
Nu blir det lugnt till den 12:e då åker jag upp till norr igen,då är det återvändardagar i bysrna,Ormsjödagen är den 14:e..Haé Kram.

Fenixmonas sa...

Godmorgon! Kul med cirkus! Visst är de snabba när de river och sätter upp, mycket rutinerade! Kramiz

Yvonne :-) sa...

Morgonkramen till er alla!

Anonym sa...

Jaså har du gjort ett täcke till
Flower vann ett på träffen, de var hon värd

Hej hopp
Du röstade på mig i veckans blogg som jag deltog, och jag vann. De var jätteskoj.
Vann jag så utlovade jag att jag skulle mata in alla länkar i ett inlägg, de är gjort nu. Tack ännu en gång att du stöttade mig.
Jag vände trenden en kille vann veckans blogg.
Ha de bra
kram
kaffehörnan

Nett sa...

Hej! Det var länge sedan vi var på cirkus, inte så ofta de är i stan heller och kanske inte alltid som man har chansen att gå när de är här. När jag var liten minns jag hur jag alltid hängde vid cirkushästarna :) Kram

Anonym sa...

Vilka fina rosor du verkar få.Mina ser ut som sju svåra år och ett oår. Ska gräva upp dom i höst! Kram

Fenixmonas sa...

Godmorgon denna tisdag! Trörr som attan...Kramiz!