spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

torsdag 17 juni 2010

godmorgon

godmorgon denna torsdag. alldeles mulet fast dom sa på tv sol i dag med. men det gäller nog inte skåne. vi kommer väl regna bort. fast ok denna vecka har det väl varit ok. 2 dagar sol i alla fall. i går hade gruppen en spelning så det blev sovmorgon i dag. tordes inte skriva om den innan. men nu går det ju bra. den gick bra med skönt. dagens problem vet vi inte ännu. alla får vakna först. dom är trötta i dag av naturliga skäl. så vi får se vad det blir av dagen. kanske mer tång i eftermiddag. ha nu en bra dag alla. det ska vi försöka ha. jonny guitar i dag

13 kommentarer:

Nett sa...

Godmorgon! Sol i Borås och en hel del som skall uträttas idag. hoppas att du får en fin dag *kram*

Yvonne :-) sa...

Det var tungt att vända den,när den var blöt.Kram!

Hebbe sa...

Hej du,,här skiner solen,är nere i Vreta,men åker hem på em då följer Erike och barnen med till Skutskär,,Haé Kram.

rolf sa...

Godmiddag.Igår åkte till skövde en runda och sen åkte jag hem till en vän en stund som har Cancer.på kvällen åkte vi till Drive in bingo,men där vann jag inget.men jag vann på V64 700kr,köpte 1 andel 50kr.så det gick ihop.idag har jag solat hela f.m sol sken i HJO.ha en skön dag.kram

Mita sa...

Här skiner solen så jag passar på att njuta av den. Sämre väder på gång till helgen såklart.
Hoppas solen kommer fram hos er också frampå dan,
Kramizar!

Anonym sa...

Jo,du. Vädrets makter rår vi inte på. DEt är bara att kika ut och se vad man ska ta på sig. Sommar eller vinterkläder: Kram

syren sa...

En solig dag denna torsdag! Skönt med sov morgon ibland! Vi har inte varit i Vollsjö än det blir på lördag efter det blir det till Malmö. Ha de gott i solen. kram

sannof sa...

Här var soligt och fint på förmiddn men sen blev det mulet... Hoppas det inte blir regn bara har en bit kvar att klippa på gräsmattan... hahah ha det gott och sköt om er..=)

Emma sa...

Vi haft fint väder hela dagen :)
Kram

Siita sa...

Hejsan. Nu har jag kommit ikapp alla inlägg idag. Har jobbat över. Kram

rolf sa...

God morgon.Varför jag inte bloggade igår morse var för att jag sov över
hos vännen igår.sen på hem vägen körde jag inom Willys och handlade mat,
sen när jag kom hem,satte jag mig i solen på balkongen och pressade sol.
så nu likna man en NEGER nästan.Ha en skön dag.kram

Fenixmonas sa...

Godmorgon biggan! Här har solen låtit sitt ansikte lysa för oss hela veckan! Skickar iväg lite neröver! Kramiz

Fenixmonas sa...

Christoffer var jättenöjd med sin placering...det var stenhård konkurrans! kramiz