spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

fredag 30 april 2010

ullared











ja jag lovade ju lite bilder från ullared på sakerna. simon har på sig en av fleesarna 25 kronor styck billigt. köpte även denna roliga första hjälpen blir bra present till någon, valfritt vad man vill ha för dricka till. 30 kronor någonting. hattar köpte jag till alla 3 killarna 49 kronor styck. börjar bli populärt med hatt igen. så glada dom vart över dom sen inhandlade jag dessa fiskar dom var smarta, kostade 7,50 för 3 stycken. men någon som vet vad man ska använda dom till? dom har faktiskt en bra funktion. ha nu en bra valborg det ska vi försöka ha

15 kommentarer:

Anonym sa...

godmorgon !
du jag måste fråga om tongen vad gör du med den..
Även jag önskar er en riktig trevlig valborg ,vi ska se om dom tuttar fyr här i byn...kram/flower

Emma sa...

Ja och det var nog tur vi gjorde det igår för idag ser det ut att bli dåligt väder.
Jag skulle med vilja åka till ullared en gång :) Ha en fin valborg :)
Kram

Nett sa...

Billiga fleecejacor, då är det kul att shoppa. Trevlig valborg till er alla *kram*

Augusta sa...

Hihi, du är den första jag har hört som varit till Ullared och handlat :)
Stället är ju populärt så det skulle var roligt att åka dit och se hur där ser ut.

Trevlig Valborg och kram

Frogprincess sa...

Är fiskarna någon form av burköppnare???
Ha en bra valborg :-)

Mita sa...

Ja hattar är på modet nu,det ser man på många ungdomar. Visst är det kul att shoppa billigt,*ler*
Önskar er en fin Valborg,
kramiz!

Anonym sa...

Titta du hittade ju en del grejor....har inte en susning om vad fiskarna ska vara bra för. Vet du?:)

Siita sa...

Är fiskarna till för att lägga chokladpudding tex i. Kram

diana sa...

Nu blev jag nyfiken. Vad är fiskarna till?

Majsan47 sa...

Det skulle vara så roligt att åka till Ullared, men huva så långt jag har dit
Kram och trevlig helg

annsan_s sa...

Hejsan Biggan! Snygg hatt. Ha en trevlig valborg! kramen

Ingela´s blogg sa...

Hej Biggan! nu har jag stått vid brasan och frusit om ryggen och varit het på framsidan. Nu är det bara så skönt att komma hem!! ser att du har varit i Ullared, kul. önskar dig en go Valborg, kram

Stina sa...

Jag tror att fiskarna är till för att bena ur fisk med...Ha en trevlig valborg...vi är på Öland

*kram*

roffe sa...

God morgon.Ska ni ut och demostrera idag,jag ska stanna hemma,spela på V75,vinna lite av jackpotten.ha en skön 1maj.kram

Siita sa...

God morgon. Hur stora är dina rutor du virkar? Nu vill vi veta vad fiskarna användes till. Kramar