spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

tisdag 23 mars 2010

godmorgon

godmorgon alla. plusgrader i dag igen så skönt. regnar gör det också. härligt med vår regn. en bra dag vart det i går. vi hämtade tomson i skolan. åkte hem käkade middag, sen såg vi del 2 på filmen arn. riktigt bra filmer. i dag ska vi iväg på förmiddagen i alla fall. sen får vi se vad gubben och jag hittar på resten av dagen. något blir det i alla fall. tomson tackar för alla fina kommentarer han fick på sin födelsedag i går från er allihopa. fröken johansson och jag med patrik och daniel får ni lyssna på i dag, duktiga killar. ha nu en jätte fin dag

5 kommentarer:

Farfar-Hebbe sa...

Morsning,,ja det är viktigt att man får med allt i ett recept..Det finns många duktiga gitarister..Ha en bra dag,oavsett vad du hittar på .Kram.

Nett sa...

Godmorgon.. Jodå, det finns länk till radiointervjun nu :) Hoppas att du får en fin Måndag *kram*

kristina Chatillon sa...

God morgon! Kul att läsa din fina blogg. Har mycket att göra idag. Ska ha min lgh till visning på torsdag. Vad "skräp" man samlar på sig, vet snart inte hur mycket jag skängt till bla Myrorna. Kram

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Jag ska köpa mus när jag kommer till Lund
Ha en bra tisdag med din gubbe..Kram!

biggan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.