spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

onsdag 10 mars 2010

godmorgon

godmorgon till denna gråa onsdag i torekov. gick bra med träning i går, kollade in några nya låtar, i dag kan jag inte bestämma mig om jag ska städa av lite eller om det blir i morgon. ja vi får se vilket det blir, simon hade i alla fall bytt snowboarden mot skidor i går. det var roligare med skidorna tydligen. ja huvudsaken han har roligt där oppe. vilket han hade. i morgon är det hemdags för honom. i kväll är det dags för radio88 där vi får höra resultatet hur det går för tomson i kväll. klicka bara vidare på webbradio där inne. lätt och enkelt. ni får lyssna på göran adeborn i dag, duktig kille, han använder rogers härliga backing. ha nu en bra dag alla

12 kommentarer:

Browneyedgirl sa...

Tittar in hos dig och kollar hur du har det =)
Hoppas på en fin onsdag för dig nu!
Kramen

Farfar-Hebbe sa...

God morgon,Ja så sant,hon finns ju med i tanken,i allt man gör,i går kändes det ganska avlägset,men i dag så väldigt nära..Tack Biggan.Kram.

Yvonne sa...

Morn! Det är så mycket man ska ordna med min brors död.Igår var jag nera och vi ordnade med begravningen som blir 30 mars.Man får ta en bit i taget.Känns så skönt att ni tänker på mej.Att få så många fina kommentarer och kramar har stärkt mej att klara av det som måste göras.Kram till er alla!

Farfar-Hebbe sa...

Ja sorgen kännsinte längre så tung,,hon är ju ändå nära,bara en liten tanke bort.Tack.Kram.

attis sa...

Gomorron vännen. Ja det är skoj att få hem sådana paket och få prova nåt nytt. Önskar dej en skön dag.
Kramen

Nett sa...

Hoppas att det kommer att gå lika bra för han ikväll som de andra ggr. Kram

Mita sa...

Hallå vännen,inte lika soligt här idag,men hoppas den tar sig igenom molnen. Usch ja,städning,den skjuter man gärna upp.
Får lyssna med spänning ikväll,
Ha en fin,fin dag,
kramiz!

Yvonne sa...

Känns så underbart med alla er! Det styrker mej fantastiskt att ni bryr er om mig.Kram!

Bitte sa...

Hej vännen :) Han har det säkert bra där i Norge :)Kul för honom med en sådan resa.Oj så fin header du har.Suger du på pipa hihi ;)Ha en fin dag min vän,kramiz.PS.Röstade igår på Tomson.

Veiken sa...

Jag ska självklart gå in och röstaSvar:. Jajamen både min man och jag kommer på träffen! Det ska bli jättekul att träffas!
Kram

Ellis sa...

God morgon!
Här skiner solen för fullt, kan knappt se skärmen pga solen! :D

Stina sa...

Hejsan i det gråmulna. Det är lite gråmulet här med men solen försöker att tränha igenom. Har röstat så jag hoppas att det går bra ikväll :)

*kram*