spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

tisdag 9 mars 2010

godmorgon


godmorgon till denna tisdag. grått i dag med, solen kunde komma fram på dagen vi får se. i går så plockade vi opp tång i alla fall. får nog bli så i dag med. sen ska fönstren tas på insidan i dag. ska bli skönt att kunna få lite vår i fönstren igen. så det kommer bli en vecka som är spikad, i kväll är det träning igen. ska bli skoj. ni får lyssna på the ventures i dag. i dag är det även sista dagen att rösta på listan i radio88 , ha nu en jätte fin dag alla

15 kommentarer:

Farfar-Hebbe sa...

Mors,här blir en soldag i dag.Ja nu har jag Tomsons Cd konverterad till mp3,,så nu kan jag använda hans låtar till bildspel..
Hoppas ni får ett bra tångväder..Haé Kram.

Fenixmonas sa...

Godmorgon Biggan! Bråttom som attan här idag blev sent igår! Hade ett reklamuppdrag i turkietbloggen! Kramen

charlotte sa...

jag behöveer med putsa fönstren. ska nog göra det idag om jag hinner
kram

Yvonne :-) sa...

Tar med mej alla dina kramar ner till Svedala dit jag ska idag för att ordna med begravningen.Kram!

Yvonne sa...

Det var troligtvis hjärtinfarkt.Så jag hant inte ner medan han levde för att krama om honom.Kram!

Nett sa...

Kom hit och ta mina fönster sedan vet jag ;) Kram

Nett sa...

Och nu har jag röstat oxå :) Kram

Ellis sa...

God morgon! :D
Jag är inne påf acebook lika mycket som bloggen :D

Mita sa...

Ja jisses,fönsterputsning skulle behövas här med,men det får nog vänta lite till.
Här har vi solen i alla fall,
Ha det gott.
Kramiz!

Emma sa...

Ja absolut :)
Kram

roffe sa...

God middag.jag fick kommentaren.nu köpt ny mus.så nu kan jag blogga som vanligt igen.ha en skön dag.kram

Stina sa...

Skulle behöva putsa mina fönster med. Såg igår hur skitiga dom är så jag drog ner persiennen *S* fullt med kattnosar överallt. Hoppas nu att solen har kommit fram så ni slipper frysa så mycket om ni plockar tång

*kram*

Frogprincess sa...

Fönstren får vara här ett litet tag till, någon vecka eller så.

charlotte sa...

fina bilder
kram

Siita sa...

God morgon. Hoppas våren är på väg nu. Kramar