spotnicks topplista

så här gör ni för att hjälpa tomson simon och sören, roger. för att rösta på topplistan. lite roligt denna gången, eftersom tomson gjort låten själv, så denna gången får han betalt av stim, för varje gång låten spelas i deras lista. så han blir ju jätte glad om ni hjälper honom, så den spelas.
här kan ni kika på listan och hur det går till eller också gör ni bara så här
skicka ett mejl till bosseand@hotmail.com
i ämnesraden skriver ni rösta
i mejlet skriver ni spacehunters blues-spacehunters
sen ert namn adress, ev telefon, så är ni automatiskt med att vinna en cd skiva.
tack alla som vill vara med och hjälpa dom
programmet sänds onsdagar klockan 6

tisdag 2 mars 2010

godmorgon


godmorgon, till denna tisdag, -1 grad just nu. full månen lyser stor i mitt stora rums fönster. brukar bli kallare när det blir fullmåne. kanske vi kan se solen i dag då?? eftersom jag kan se månen, det har inte varit sol här på ca en månad nu. så det hade ju varit skönt för omväxlings skull. i dag ev tång, det beror på blåsten. i går gick det inte, full storm nere vid havet igår. vi får se om det går i dag. high flying scottman får ni lyssna på i dag, ha en jätte fin dag i dag alla

6 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Jo det är alltid kul att få komma bort och jobba ett tag.Och Gunilla och jag planerade lite kul för bloggträffen

Lindy sa...

Godmorgon!
Här är det -5 och antagligen halt och massa is på rutorna.
Nä, jag har inte hört något än. De skulle ju ringa i går men icke sa nicke. Jag gick ju på nålar hela dagen så det blir väl att göra det i dag med. Så fort det ringer blir jag helt stel.
Ha det underbart!
Kramar!

Vicke sa...

inget nytt på denna front ännu, jag återkommer

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,Hoppas det blir tångväder då där nere,,
inte var dom väl så värst bra på sina gitarrer,duon..Här ser det ut att bli en bra dag.Haé Bra Kram.

Nett sa...

Godmorgon. Ja nu lär han få jobba och slita under en hel helg. Ha en fin Tisdag *kram*

Frogprincess sa...

Här är det soligt, men det blåser. Ska gå ut och ta in ved och mata fåglarna, men jag drar mig en smula för det...